Produktová fotografie

Produktová fotografie nebo katalogová fotografie je fotografický žánr, který nalézá své využití v reklamě a zachycuje vizuální vlastnosti inzerovaného produktu - jeho design, konstrukci a významné části. Je důležitou součástí reklamní fotografie. Na základě požadavků má za úkol vyfotografování zboží, předmětů nebo produktů ve sjednoceném stylu a kompozici. Pohled na zobrazený objekt by měl informovat o důležitých funkčních vlastnostech produktu a jak se liší od konkurenčních výrobků.

Produktová fotografie se využívá například v brožurkách, na internetových stránkách on-line obchodů, v periodikách, stejně jako v katalozích a uměleckých albech, pohlednicích, posterech a plakátech, atd. Velká část lidí se prý rozhoduje na základě vizuální informace. V mnoha případech je obrázek v brožuře, katalogu nebo na plakátu pro klienta nebo zákazníka jednou z mála příležitostí, jak posoudit všechny výhody zobrazovaného objektu. Zákazník pouze podle fotografií učiní určité závěry, které později ovlivní jeho rozhodování o uzavření obchodu.

 

 

 

 

Rychlý kontakt
E-marketing.....

Využívate E-marketing?

  • Ano velmi (30%)
  • Někdy ano (23%)
  • Velmi málo (22%)
  • Nevyužívám (25%)
Celkem hlasů: 12082
Jsme na Facebooku